Thursday, May 10, 2007

Pesta Tanglong Taiping (02/05/07)


Pada 02/05/07, aku dan sepupu aku telah beriadah berdua untuk menambahkan lagi ilmu kami dalam bidang fotografi. Kami telah bersiar-siar untuk menambahkan lagi eksperimen kami berkenaan fotografi dan penggunaan kamera dslr dengan betul, walaupun tiada siapa yang mengajar kami berkenaan pengunaan yang betul. Tetapi dengan berbekalkan semangat yg wajar dan integrasi yang tinggi. Kami pun pergi kamikaze untuk bersusah payah pergi ke pekan Taiping dan memasuki Taman Tasik Taiping untuk menangkap gambar senja yang menarik skali di sana. Tetapi malangnya setibanya kami disana hari semakin gelap dan kami terlepas senja yang menakjubkan itu. Rugi jer rasa. Tetapi kami ada pelan b iaitu pada malamnya kami akan mengunjungi Pesta Tanglong Taiping yang diadakan di Simpang, Taiping.
Apabila sampainya kami kedestinasi. Apa lagi terasa teruja la sebab aku sebelum neh tidak dapat membawa kamera masuk disebabkan terlupa bawa balik kamera ke Taiping. Apa lagi kami pun mulakan dengan menangkap gambar di hadapan pintu gerbang pesta tersebut dan menunggu salah sorang lagi iaitu kawan aku.









Antara gambar-gambar yang telah kami tangkap untuk tatapan mata anda. Walaupun tak seberapa gambarnya. Tapi aku harap korang dapat la tengok apa yang aku dan kawan-kawan aku dapat lihat pada malam itu.. huhu.. best gak dow...
ahhahhaahaha.






and the stories continue.....






1 comment:

Bboi said...

wow...smart...